Nazorg en productconversies

Ontzorging bij nazorg en productconversies

Binnen de financiële dienstverlening is er veel vraag naar oplossingen op het gebied van nazorg bij lopende producten en productconversies. Bijvoorbeeld voor beleggingsverzekeringen, pensioenverzekeringen, arbeidsongeschiktheidsverzekeringen en aflossingsvrije hypotheken.

Met onze oplossing kunt u op een eenvoudige manier uw portefeuille importeren, klantcommunicatie initiëren, beheren, een advies uitbrengen en rapporteren over de voortgang van uw acties.

Het systeem is zo ingericht dat het mogelijk is om uw medewerkers en ook externe adviseurs toegang te verlenen tot de dossiers. Op die manier kunnen zij de dossiers zelf behandelen. Zij kunnen de dossiers van hun relaties inzien, hun relaties uitnodigen voor een online adviesgesprek of een proefberekening maken op basis van de bestaande gegevens.

Processen en acties worden volgens het beleid van uw organisatie ingericht. Door de duidelijke processtappen weten uw medewerkers en financieel adviseurs welke stappen zij moeten doorlopen om hun relaties van advies te voorzien.

Doordat het een webbased-oplossing is werken al uw medewerkers met dezelfde versie en is alle informatie die wordt verwerkt real-time inzichtelijk.

De voordelen

Overzichtelijk dashboard met periodieke to-do list.
Geïntegreerd CRM- systeem voor het updaten van relatiegegevens.
Afspraken inplannen en managen.
Uploadmogelijkheid voor verschillende soorten documenten.
Communicatie met zelf in te richten templates.
Inzichtelijke analyses en management rapportages.
Zelf samen te stellen vragenlijsten afgestemd op uw actie of product.
Door gebruikers aangepaste gegevens kunnen uw bestaande basisadministratie verrijken.