
Alle interactie op één plek
De tijd is voorbij dat uw klanten afschriften willen bewaren in dikke ordners. Ze willen ieder moment en vanaf ieder gewenst apparaat snel kunnen terugvinden hoe het ervoor staat met hun financiële zaken, zodat ze bewuster financiële keuzes kunnen maken. Via ons platform kunt u adviseurs en consumenten 24 uur per dag inzage bieden in de status van hun aanvragen. Ook alle contracten die zij reeds bij u hebben afgesloten, kunt u ontsluiten via de klantomgeving. Ook kunnen uw klanten zelf controleren of hun gegevens nog up-to-date zijn.
Door middel van een portaal draagt u bij aan een grotere tevredenheid van de gebruiker. Daarnaast levert een portaal door het ontsluiten van informatie ook (kosten-)efficiëntie op.
Standaard componenten op uw maat
De uitwisseling van gegevens tussen uw internetportaal en administratieve systemen in de backoffice realiseren wij met standaard componenten die we naar uw specifieke wensen kunnen inrichten. Als u zelf onvoldoende technische kennis in huis heeft voor beheer, onderhoud en vernieuwing, dan nemen wij het technisch beheer en de hosting van de hardware en software graag van u over.
De voordelen




